Wednesday 12 January 2011

Meeting esok

Boss sy kalau meeting suka sblm jam 9pg. jd aku pun terpaksalah minta hubby amik cuti esok. Pagi esok kena minta anak2 bersiap awal sikit sbb nk kuar umah awal dlm kul 8.00pg pastu hubby nak terus hantar anak2 ke sekolah. Yelah sbb esok aku meeting jam 8.30pg takut tak sempat lak kalau nk naik bas, naik bas pun dekat sejam sbb kena naik 2 bas bertukar.

Nervous ttp ada wpun rsnya semuanya dh plan ok, tp yelah depan boss ni kena tunjuk bijak sikit, almaklumlah dh masa2 kecederaan ni, tak leh le x confident....confident mesti ada :) fhm2 jelah.... kalau2 tak fhm, buat2 le faham, he...he...

Harap2 sgt semuanya smooth n dapat cari jln yg terbaik utk selesaikan semuanya sblm aku pulang ke Malaysia 19 April ni. Risau sgt kalau x cukup masa, Ya Allah permudahkanlah, sesungguhnya aku telah berusaha, namun Kau lebih mengetahui maka Kau menetapkan aku disini pd tika ini, oleh itu aku mohon kpdMU Ya Allah Yg Maha Berkuasa atas segala sesuatu, bantulah aku Ya Allah, tiada satu perkara yang mustahil pun dgn izinMU Ya Allah, Amin.

No comments:

Post a Comment