Tuesday 21 December 2010

It's been a while...

Now is winter season. Ada banyak benda knp aku sgt tak suke winter, antara lain, bibir pecah, kulit kering dan gatal2, tekak kering, asyik nak ke toilet, sejuksss sampai rs sgt2 mls nak kuar dr bilik beradu. kalau boleh semua benda nak wat dlm bilik atas katil dlm duvet :) bole?
Snow dah 2x turun selebihnya... freezing all days all weeks.... sgt2 sejuk n bored sbb mlm sgt2 pjg. sbb tulah kalau boleh tak nak lagi lalui winter tp Allah lebih mengetahui mengapa aku masih disini. Oleh itu disebalik semua faktor2 negatif ni aku akan cube utk sentiasa berfikiran positif.
PhD isn't everything.... minggu ni je dah 2 berita kematian saudara seIslam yg aku dgr, Innalillah.... Dari Allah kite datang kpd Allah jua kite dikembalikan.
Ya Allah jadikanlah aku manusia yg lebih baik dr semalam. semakin kucube semakin banyak dugaannya, berikanlah ku petunjuk dan hidayahMu Ya Allah dalam ku menjalani hidup diatas dunia yg fana ini, Amin.

No comments:

Post a Comment