Saturday 5 March 2011

Neil Oh Neil...

Janji by Saturday dia nk bg all 3 finale chapters. yg aku ni beria sabtu ahad ni siap ckp ngan bucuk jgn buat apa2 xtiviti reserve utk I, tup...tup pg ahad ni br dpt email dr Neil, dia kata dah siap baca Chapter 5 tp kena baca final through lg sekali sbb byk repeated correction dlm table anaylis, so tak tau ler? harap2 sblm noon boleh le dia bg, so boleh le aku utilise hari Ahad ni boleh keje sampai malam sbb bucuk mmg tak keje. Xpelah...semua ni dah tertulis, aku dah usaha, mungkin inilah yg terbaik, biar lambat...asalkan produce yg terbaik.
Pastu dia kata lg both finale chapter by tomorrow, Ya Allah! boleh ke aku nk siapkan before Tuesday ni complete ngan correction yg aku akan submit balik to Neil. Sesungguhnya masa sgt2 mencemburui aku, hai...hai...hai...

Ya Allah, tiada daya usaha aku melainkan berdoa dan bertawakkal kepadamu, Amin,

No comments:

Post a Comment