Tuesday 15 March 2011

Progress update

Oleh krn bos dah bg green light to prepare for submission, jd semlm aku berulang alik dr tempat2 binding yg murah dan ke office utk mendapatkan kebenaran agar cara binding di tempat selain dr Salford Uni boleh diterima utk 1st submission for viva. Akhirnya, penat lelah aku & hubby berbaloi bile admin kata PG office say the copy that I've shown them is alright for submission. Banyak jimat dr £29 jadi £4.50. Scholl2 lain kebanyakkannya student x perlu bayar, school/faculty cover, tp school aku mmg tak cover tulah pasal sibuk mencari kesana sini. Akhirnya ke 'UPrint' at Manchester Uni student Union jugak yg murah, kalau final binding for hardboud pun murah jugak less than £30 tp kalau kat Salford Uni £40++ .
Aku ada ler amik gambar utk tunjuk beza antara £29 punye copy ngan £4.50 punye copy, tp tak tau le boleh nampak jelas tak dalam gambar, cer tgk :)


yg year 2010 tu senior aku punye, yg aku punye tu yg £4.50 nyer version, ok apa, kan ^___^ yelah kenalah cr yg murah sbb nak buat 4 copy, 3 hantar kat PG office satu pulak utk boss, kalau setakat satu je tak kisah le byr mahal pun.

So, hr ni aku nk hantar lg 3 utk binding, next Monday InsyaAllah Boss masuk opis boleh le minta sign dia utk submit, moga2 Allah memperkenankan doa aku, suami, anak2, mak abah, kwn2 agar aku dpt peluang utk viva sblm balik end of next month, Amin.

3 comments:

  1. Salam

    Thank you Zai for the info....mesti rasa terharu bila dh boleh binding mcm tu kan? sekurang2nya dh lps satu lagi stage...tinggal nk submit & tunggu viva aje...insyaAllah, Allah maha pengasih dan penyayang....semoga kejayaan milik mu dan milik kami2 yg lain....

    ReplyDelete
  2. Salam k anis, tu lah tu..... hr tu dok tenung benda tu.... tenung sambil mengingat2 kembali apa yg dilalui...apa yg dikorbankan.... sehingga terhasilnye.......'The Thesis' , no word can describe...cume hati yg berkata2, InsyaAllah kejayaan bersama mrk yg berusaha, bersabar dan yakin bahawa Allah takkan mensia2kan usaha&pengorbanan yg telah dibuat. Moga kite semua tergolong dalam golongan org2 yg berjaya didunia & diakhirat, Amin.

    ReplyDelete
  3. akak, saya rasa mcm nk titis air mata je.. bestnya dah sampai saat tu

    ReplyDelete